måndag 22 oktober 2012

Fototävling!

Hejsan! Tänkte då dra igång den där fototävlingen som jag så länge tänkt ha, och då tänkte jag att vi gör så här:
1. Ni lägger ut den bild ni vill vara med med på er blogg (tänkte fixa en mejladress som man kan mejla in bilden till också ifall man inte har någon blogg, återkommer med den), och berättar att ni är med och tävlar med bilden här och länkar hit. Sedan kommenterar ni på detta inlägget "Jag är med" och en länk till inlägget med eran bild.
2. Jag väljer ut antingen dem 3 eller 5 (beroende på hur många som deltar) som jag fastnar lite extra för. Jag lägger sedan ut dem här.
3. Ni röstar fram den bild ni gillar bäst helt enkelt, och den blir vinnaren!

Det måste inte vara en hästbild (även om det gärna får vara det :D), men den ska gå i temat höst. Har inte riktigt bestämt när tävlingen ska avslutas än, beror helt enkelt på hur snabba ni är på att delta. ;) Priset blir äran, och en länk till eran blogg om ni har någon förstås. :) Bilden är även med i sidmenyn under rubriken "Fototävlingens vinnare" eller liknande. ;) Tror att det här kommer bli en riktigt rolig tävling,  och är det många som gillar den kanske jag kör på en till! Så sätt igång och välj ut/fota din favorithöstbild! Obs! Endast ett bidrag/person! Kom ihåg att det är du som ska ha fotat bilden!





1 kommentar:

Anonym sa...

Men vill berätta att detta är till stor hjälp, Tack för att du tog dig tid att skriva detta.